Címkék

arriba (1) család (1) ebéd (1) gyorsétterem (1) gyros (1) húsvét (1) jam (1) keleti (1) leves (1) mammut (1) másnaposság (1) menü (1) mexikói (1) pub (1) rák (1) rózsakert (1) sonka (1) sör (1) tempura (1) thai (1) tortilla (1) Címkefelhő

A blogunkról

Ezen blog két budapesti fiatal étkezési szokásait hivatott bemutatni. Reméljük, hogy tapasztalataink megosztásávál segíteni tudunk abban, hogy új helyeket fedezz fel, új ételeket próbálj ki.

2011.04.22. 23:27 dew-ree

Másnaposság ellen - Parázs presszó (Thai-Magyar étterem)

Címkék: thai leves sör rák másnaposság tempura

Tegnap este sikerült durván kiviselkedni magamat az éjszakában, ami mindenki tudja milyen következményekkel jár. Ma reggel olyan rosszul voltam, hogy a sajat halálomat kivántam a szenvedés helyett. Mivel körülbelül hetente egyszer azért el szoktam intézni magamat, ezért az évek során már rengetegszer voltam rosszul az alkoholizálás másnapján. De hála a jó istennek van valami, ami tud segíteni:

EL KELL MENNI a VI. kerület Szobi utcában talalható Parázs presszóba, mert nagyon sokat segít. A helynek van egy enyhe alteros beütése, a dizájnt nem nagyon tudom hova tenni és általában mindig valami fura zene megy, de erre az étkezés elején nem tudtam odafigyelni, mert olyan rosszul voltam. A szenvedés enyhítésének legelső lépése egy pohár hidegen csapolt Hoegaarden. Ezt álltalában 20-30 másodperc alatt el is fogyasztom, mert nagyon jól esik ilyenkor a hideg ital és az alkohol okozta kiszáradas érzetét is enyhíti.

2. lépésként egy Tom Yum Koong-ot szoktam rendelni. Ez az egyik leghíresebb Thai étel, ami egy csípősen, enyhén citromosan elkészített rákokkal teletömött csodaleves. Aki nem szereti a rákot, kérheti csirkével vagy tenger gyümölcseivel is. Már az első kanál után sokkal jobban érzi magát ez ember és mivel jó nagy adagot is adnak az elixírből, elfogyasztása után visszatér az ember életkedve. 

3. lépésben - mivel a leves után már megjön az étvágyam - valamilyen főételt szoktam kérni. Szerintem senki sem szokott itt magyar ételet rendelni, mert aki azt akar enni az nem ide fog jönni. Azért van az is az étlapon, de fogalmam sincs, hogy jól csinalják-e, mert itt kivétel nélkül mindig Thai kajat szoktunk enni. Ma egy Mix Tempurát ettem, ami rákokból, tintahalkarikákból és zöldségekből áll, amiket egy tempura-rántásban megsütnek. Ez is jó nagy adag, az utolsó falatakot már nehézkesen tudtam megenni.

Az ebéd végére a másnaposságot a lehető legjobban elnyomtam és degeszre is zabáltam magamat. Szinte hihetetlen mennyit segített az étkezés. Az egyetlen probléma, hogy mindig sokat kell várni az ételekre. Cserébe viszont van Wi-Fi, ami segít elütni az időt, de ha valaki siet, az inkább válasszon másik éttermet. A leves 1100, a főétel 1550, a sör meg 420 forintba került. De borravalót is adtam, mert nem vagyok paraszt és végül 3500 forinttal fáradtam a kasszához, ami szerintem nem sok, de nem is kevés.

Összegzés:
Íz: 9/10
Tálalás: 6/10
Környezet: 7/10
Ár/érték-arány: 6/10

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holeszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr422848771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása