Címkék

arriba (1) család (1) ebéd (1) gyorsétterem (1) gyros (1) húsvét (1) jam (1) keleti (1) leves (1) mammut (1) másnaposság (1) menü (1) mexikói (1) pub (1) rák (1) rózsakert (1) sonka (1) sör (1) tempura (1) thai (1) tortilla (1) Címkefelhő

A blogunkról

Ezen blog két budapesti fiatal étkezési szokásait hivatott bemutatni. Reméljük, hogy tapasztalataink megosztásávál segíteni tudunk abban, hogy új helyeket fedezz fel, új ételeket próbálj ki.

2011.04.27. 18:30 palbence

A legtöbb, amit 990 forintért kapni lehet - Jam Pub

Ma otthon akartam enni, mert édesanyám főzött, de amikor a Lövőház utcán sétáltam, megpillantottam a napi ajánlat főételét: pesztós csirkecombfilé rukkolás burgonyapürével. E mennyei fogás láttára rögtön összefutott a számban a nyál és azonnal beültem az étterembe. Na de a főételről majd később, először kezdjük az előétellel: padlizsánkrém piritóssal. A tálalás meglepett: friss zöldségek, kis szójaszósz és a piritós, mindez ízlésesen elrendezve (ne feledjük el, hogy egy 990 forintos menüről van szó!). A piritós már picit megszáradt, de a padlizsánkrém nagyon ízlett, elégedett voltam. A főételt már nagyon vártam, nem is okozott csalódást. Bár a burgonyapüréből kimaradt a rukkola, így is megfelelt, a pesztó pedig kellemesen ízesítette az optimálisan átsült csirkecombot. Nagyon finom volt a sütéskor keletkezett szósz, ami sajnos csak jelzésértékű volt a csirkecomb mellett. Ez a krumplipürével összekeverve kisebbfajta gasztronómiai élménnyel szolgált, kár, hogy ilyen kevés volt a szószból. Ezután egy kis adag somlói galuskát hoztak, amiről már elfelejtettem képet készíteni. Ez annak ellenére, hogy a fél fogamra se volt elég, felülmúlta az elvárásaimat: kifejezetten finom volt, a piskóta jóízű, a csokoládéöntet nem volt túl édes és szerencsére a tejszínhabbal sem vadultak meg. A desszert mérete volt az első jel arra, hogy az étteremnek viszonylag kevés pénzből kell gazdálkodnia, ennek ellenére (ismét) rendkívül elégedetten távoztam.

Összegzés:
Íz: 8/10
Tálalás: 7/10
Környezet: 7/10
Ár/érték-arány: 9/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holeszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr512859963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása