Címkék

arriba (1) család (1) ebéd (1) gyorsétterem (1) gyros (1) húsvét (1) jam (1) keleti (1) leves (1) mammut (1) másnaposság (1) menü (1) mexikói (1) pub (1) rák (1) rózsakert (1) sonka (1) sör (1) tempura (1) thai (1) tortilla (1) Címkefelhő

A blogunkról

Ezen blog két budapesti fiatal étkezési szokásait hivatott bemutatni. Reméljük, hogy tapasztalataink megosztásávál segíteni tudunk abban, hogy új helyeket fedezz fel, új ételeket próbálj ki.

2011.04.26. 23:17 dew-ree

Magyar fejlesztésű mexikói gyorskaja - Arriba Taqueria

Címkék: gyorsétterem tortilla mexikói arriba

 Régóta szerettem volna elmenni az Arriba-ba, de eddig csak egy éttermük volt Pesten és úgy hozta a sors, hogy sosem jártam arrafelé, amikor éhes voltam. Na de ma... Kaptam egy mms-t a barátomtól, ahogyan büszkén kortyolgat egy számomra ismeretlen mexikói sört. Egyből  felhívtam, hogy merre van és így kötöttem ki a nemrég nyílt Széna téri Arriba-ban. Az étterem nem túl nagy, a falak vidám szinű rajzokkal és szöveggekel vannak telerajzolva, a bútorok is nagyon tarkák. Elsőre kicsit zavart, de aztán hozzá tudtam szokni a színkavalkádhoz.

Miután megszoktam a környezetet, a pulthoz fáradtam. Mexikói téren nem vagyok valami zoral, ezért először elmagyaráztattam magamnak, hogy mi a különbség a burrito meg a taco között. De úgy látszik sok ilyen egyszerű paraszt gyerek van, mint én, ezért rajozltak egy méretes rajzot a falra, ami ezt elmagyarázza:

Egyedül a quesadilla-t ismerem, mert azt már ettem egy párszor  a T.G.I.-ban 4000-ért. Itt szerencsére azért jelentösen olcsóbb (1280-). Végül is egy burrito-t ettem amit kb. úgy kellett összeállítgatnom mint egy subway-szendót: Ebből is van nagy és kicsi, csak éppenségel mexikói cuccokkal lehet felturbózni (fekete bab, rizs, avokádókrém, salsa, jalapeno paprika...). Én egy nagyot ettem, ami tényleg nagy adag, jól is laktam vele. Köretként pár szem nachos-t adnak hozzá, ez csak jelzésértékű volt. 1380 forint szerintem nem különösebben jó ár, de átverve sem éreztem magam. Mondjuk az import 0,33-as mexikói sörökért 950-et gondolnak elkérni, ami elég sok. A barátommal még kettédobtunk egy 6 darabos sajttal rántott Jalapeno paprikát, amihez adtak valamilyen nagyon jó szószt. Finom volt, de lehetett volna csípősebb és 990-ért adhattak volna nyugodtan 12 darabot, mert a fél fogamra sem volt elég.

Összegzés: Nekem tetsztik a magyar alapítású mexikói gyorsétterem elképzelése. Egy picit lehetne olcsóbb, de biztos, hogy eggyel jobb kaját kapunk itt, mint a mekiben. 

Íz: 7/10
Tálalás: 6/10
Környezet: 7/10
Ár/érték-arány: 6/10

Ja és ingyenes házhozszállítás is van. Néha lehet, hogy pizza helyett inkább ezt fogok rendelni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holeszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr262858063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása